Saturday, October 18, 2014

Trip to Korea - last (part 6)








haii.. 

kat mana ek kita update haritu?? lupa dah. neh la masalah bila nak update tapi banyak urusan sampai terlupa. 
nanti baca lah entry entry yg lepas kalau ada yg tertinggal cerita or kalau ada yg berminat or kalau engko kesah. kalau tak kesah tak apaaaa. 

okay rasanya entry kali neh kita nak buat entry penutup untuk 'trip to korea' neh. harap next next entry kita boleh bagi tips untuk ke tempat lain pulak. ehemm ehemm . 
sebenarnya kepala otak tak berapa nak sihat neh. aku taip entry ikut gambar je lah yeh. jomm. 





 


sempat masuk SBS neh sebab si Mira nak sangat pergi tengok tempat 'Running Man' dia tu. layankan je dia amek2 gambo depan tu sekali ada orang ajak kita masuk. gigil2 Mira. tapi tak jumpa sape2 pon semua busy 'berlari' kot. k fine. janji dah masuk. 




    

okay ini Hangang Park. 
tempat tempat retis kpop kita selalu lepak cycling kat sini tapi memang tak ahh kau nak jumpa kalau semua nak pakai mask. nyampah akuuuu. 

kalau datang time petang cantik sangat view sunset kat sini. 








baru perasan makcik sangat muka. kahkah. 






malam lagi cantikk ~ 




 

boleh naik Cruise nanti dorang bawak korang keliling bandar neh. lama jugak lah sejam lebih centuh. siap pakej lagu 'my heart will go on' lagi. titanic sangat. aku nak fefeeling titanic tak mampu lah dengan dua ketul neh. manja manja sikit boleh ler. hiks. 





_______________________________________________________ 



hari hari seterusnya aku lupa dah mana kitorang pergi. banyak jenjalan dekat2 situ je sebab mostly dah pergi tempat2 yg kitorang list nak pergi. cuma tinggal Nami Island. memang plan nak pergi hujung2 before balik sebab time tu daun daun dah berubah warna. 






Nami Island 



 


cantik kannnnn. tapi tak semua dah tukar warna. banyak lagi daun daun hijau. tapi okay laaa dapat jugak fefeling 'mohabbatein' kat situ. kalau datang bulan Oct mesti lagi lawaaaaa. 



 










ramaiiii sangat nak amek gambar dekat tempat 'winter sonata' neh sampai beratur. tak kose lah aku nak tunggu lama sangat. sempat selca seciput je. 










cari Aleya tersembunyi. k tak kelako. 











cantikkkk sangat laa aku takleh bayangkan kalau semua daun dah tukar kaler. 3 saat sekali gambar aku je. hahaha. tenkiu Mimi jadi tukang amek gambar aku dengan Mira (susuriyaaa) neh. 








 

aku rasa fon dorang penuh muka aku je. hahaha. takpe, bila sedih sila tatap muka aku. makin senang engko nak nanges sebab menambah stress. hikhikkk. 



  




  



  


Nasi Goncang yg femes amess tu. 
kalau datang sini wajib cuba okay. sebab kat sini je yg sure halal. tempat lain taktaw pulak aku. 
sedapppp. satu box tu dalam 6,000won. kenyang sampai malam. 





  

rindu daun daun autumn :( 











dah sampai masa nak balik. 17hari kat sana boleh tahan lama jugak. buat aku rindu macam macam. 
bukan dekat senang2 nak pergi lagi. next time kalau ada rezeki dapat pergi lagi, aku nak jenguk Busan dengan Jeju Island pulak. doa doa laaa rezeki makin murah. aminnnn. 






p/s : soooo kemana kita untuk next trip??? :) 







No comments: